PRIPAŽINTAS IR APDOVANOTAS HIBRIDINIS STEYR CVT TRAKTORIUS

PRIPAŽINTAS IR APDOVANOTAS HIBRIDINIS STEYR CVT TRAKTORIUS

Agritechnica 2023 parodoje viešai pristatytas novatoriškas STEYR Hybrid CVT traktorius jau pasaulyje pripažintas ir apdovanotas sidabro medaliu.

Pasidalinti su kitais

Inovacijų apdovanojimuose pripažinimą pelnė traktoriaus STEYR Hybrid CVT efektyvumą bei našumą didinančios gamintojo STEYR integruotos pažangios technologijos.

Šių metų rugsėjo mėnesį spaudai pirmą kartą pristatytas STEYR Hybrid CVT traktorius yra jau anksčiau gamintojo STEYR demonstruoto traktoriaus „Konzept” tęsinys, kuris palaipsniui perėjo nuo koncepcijos iki realybės ir kitos siekiamybės – serijinės hibridinių traktorių gamybos ateityje. Visiškai veikiantis prototipas sujungia daugybę iki šiol traktorių rinkoje netaikytų funkcijų, kurios sukurtos ir sujungtos tam, kad užtikrintų ne tik darbo efektyvumą, ekonomiją ir komfortą, bet ir prisidėtų prie aplinkosaugos bei tvaraus ūkininkavimo.

Pripažintos ir įvertintos inovacijos

  • 180 AG STEYR 6175 Impuls CVT traktoriaus pagrindu sukurtas hibridinis traktorius su galinės ašies hidromechaninės CVT pavaros ir priekinės ašies hibridinio modulio deriniu bei jungiama su išmaniąja 4wd sankaba gali perduoti net iki 280 AG!
  • Naudojant „E-CVT” hibridinė elektrinė pavara yra net iki 75 kW galios,  sukimo momentas 1100 aps/min. „E-CVT” padeda išlyginti nepastovią darbinio veleno apkrovą dirbant su dideliais ir daug galios reikalaujančiais padargais, o elektrinė pavara tuo metu palaiko pastovų darbinį greitį.
  • „E-Shuttling” sutrumpina krypties keitimo laiką 41 % bei degalų sąnaudas – 15 %.
  • „E-Steering” pagreitina priekinę ašį lauko posūkiuose, todėl posūkio spindulys sumažėja iki 15 % ir manevravimas tampa 20 % greitesnis.
  • „E-Boost” esant poreikiui suteikia papildomos elektros energijos, pavyzdžiui, po sustojimo sankryžoje įsibėgėti ir pasiekti pilną važiavimo greitį galima net 25 % greičiau nei su įprasta transmisija.
  •  „E-Torque Vectoring” technologija padeda reguliuoti 4 varomųjų ratų pavarą, pagal poreikį nukreipia sukimo momentą į priekinius arba galinius ratus. Darbo metu, siekiant sumažinti degalų sąnaudas, padangų nusidėvėjimą ir dirvos bei pasėlių pažeidimus, priekiniai traktoriaus ratai varomi elektra tuo pačiu greičiu kaip ir galiniai, užtikrinant, kad optimizuota trauka, apribotas slydimas ir užtikrinamas komfortas operatoriui.
  • „E-Braking” sistema palaiko pastovų traktoriaus greitį nuokalnėje, integruota „superkaupiklio” technologija važiuojant nuokalnėje kaupia traktoriaus generuojamą, perteklinę elektros energiją.
  • „E-Torque Filling” sumažina greičio svyravimus, atsirandančius dėl dirvos struktūros dirbant su dirvą įdirbančiais padargais. Ši sistema užtikrina didesnį greitį, dar didesnį tikslumą, našumą ir komfortą.
  • Režimas „E-Eco” dar papildomai sumažina degalų sąnaudas net iki 5-10 proc.
  • „E-Implement” technologija, veikianti per standartinę AEF jungtį,  kuri garantuoja iki 75 kW galios 700 V įtampą, skirtą padargų funkcijoms valdyti.

Sidarbo medalio laureatą STEYR Hybrid CVT traktorių pirmą kartą viešai galėsime išvysti jau lapkričio 12-18 dienomis, Hanoveryje (Vokietija), parodoje „Agritechnica 2023”.

Taip pat skaitykite

Lyderiaujantys sprendimai – fermų įranga Royal de Boer

Olandų kilmės prekinis ženklas, sukaupęs daugiau nei 100 metų patirtį fermų vidaus įrangos gamyboje jungiasi prie mūsų atstovaujamų gamintojų sąrašo!

Nori sutaupyti?

Pasirūpink PÖTTINGER atsarginėmis dalimis iš anksto, pasinaudok -20% Каlėdine nuolaida ir gauk dovanų!

DLG melžimo robotų bandymai

GEA dar labiau padidino savo melžimo robotų efektyvumą didesnėse bandose, tam panaudojant naują automatinės melžimo sistemos DairyRobot R9500 konfigūraciją.

Meniu