Kitas žingsnis – inovacija pakeisianti ateities traktorius!

Kitas žingsnis – inovacija pakeisianti ateities traktorius!

Pripažintas hibridinės pavaros konceptas tik dar kartą primena apie gamintojo STEYR įsipareigojimą plėtoti novatoriškas idėjas.

Pasidalinti su kitais

Po Steyr Konzept pristatymo parodoje „Agritechnica 2019“ – pagrindinės koncepto savybės pripažintos ir jau rengiamos įdiegti būsimuose serijiniuose STEYR traktoriuose. Dėmesys sutelkiamas į vieną didžiausių inovacijų – elektrinės pavaros sistemą ir jos išskirtinumą. Būtent ši, patentuota STEYR elektrinė pavara gali būti integruojama didelės galios traktoriuose, net iki 8 % sumažinant degalų sąnaudas. Nauja, dar patogesnė vairavimo patirtis ir didesnis darbų našumo lygis.

Efektyvaus vairavimo patirtis. Superkondensatoriaus technologija.

Superkondensatoriaus technologija esant poreikiui leidžia traktoriui padidinti galią.

  • Naujoji elektrinė pavara palengvina ir net iki 25 proc. pagreitina traktoriaus įsibėgėjimą ir lengvai atkuria maksimalų važiavimo greitį (pvz. sustojus, ar išvažiuojant iš sankryžos).
  • Efektyviau išlaiko maksimalų važiavimo greitį važiuojant įkalnėje.
  • Tuo pačiu principu elektrinė pavara veikia ir dirbant lauke su didelės traukos galios reikalaujančiais padargais.

Kiti elektrinės pavaros galios privalumai.

  • Elektrinė pavara leidžia padidinti priekinės ašies greitį posūkyje, sukuriant aktyvaus posūkio efektą, kuris ypač naudingas galulaukėse. Palyginti su įprastiniu tos pačios ratų bazės traktoriumi, su identiškomis padangomis – posūkio spindulys sumažėja maždaug 1,5 metro.
  • Naudodami diferencialinį priekinio ir galinio sukimo momento vektoriavimą, sukimo momentą pagal galios poreikį galime nukreipti į priekį arba galą  ir sudaryti sąlygas abiem ašims dirbti optimaliai, užtikrinant iki 10 proc. didesnę traukos jėgą. Kartu su 4 varomųjų ratų pavarų dėže tai leidžia traktoriui įveikti ekstremalias dirvos sąlygas.
  • Sukurta kintama, pagal poreikį veikianti 4 varomųjų ratų sistema, kuri sumažina priekinės ašies slydimą, sumažina degalų sąnaudas ir dirvos suslėgimą, kurie šiandien būdingi įprastam traktoriui, atliekant žemės dirbimo darbus.

Unikali stabdžių sistema.

Integruotas unikalus stabdžių lėtintojas, leidžiantis traktoriui su šia transmisija išlaikyti pastovų greitį važiuojant nuokalnėje. Stabdžių „lėtintojas“ kartu su „S-Brake“ priekabos stabdžių valdymo sistema gali gerokai sumažinti stabdymo poreikį, net jei priekaboje yra sunkus krovinys. Privalumai – mažesnis stabdžių nusidėvėjimas ir didesnis saugumas. Be to, stabdžių lėtintuvas naudojamas „superkondensatoriams“ įkrauti.

Reikia daugiau informacijos? Susisiek su savo regiono pardavimų vadybininku.

Taip pat skaitykite

Svajoji apie naują traktorių?

Atėjo laikas svajones paversti realybe!

Atnaujinti ritinių presų PÖTTINGER Impress modeliai

Naujoji PÖTTINGER Impress 3000 ritinių presų serija.

Pasimatykime parodoje!

Maloniai kviečiame Jus susitikti su SV Technika, VDU Žemės ūkio akademijos ir VSPC organizuojamoje parodoje „Ką pasėsi... 2022“.

Meniu